Znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw dla gospodarki narodowej.

Jak ekonomia behawioralna wpływa na decyzje konsumenckie?

Produkcja, opakowanie oraz oznaczenie to podstawa sprzedaży towaru na rynku. Etykietowanie bazuje na przyklejaniu na konkretne produkty oznaczeń informujących o marce, jakości i walorach tegoż artykułu. Wybitnie ważne jest wyrobienie sobie solidnej opinii na temat naszej klarownej marki, w owym czasie klienci rozpoznają jej etykietę oraz wybierają nasz towar. Wobec tego tak ważne jest posiadanie własnego określonego wizerunku i etykietowanie artykułów należących do jednego producenta. Etykietowanie oznacza stworzony przez nas artykuł i nadaje mu nowatorski oraz niepowtarzalny charakter, nie wolno go pomylić z niczym innym – w tym wspomoże ANCHOR. Etykietuje się wszelkie towary spożywcze, odzież, obuwie, samochody, sprzęt agd i tego typu artykuły. Etykieta poza przyciągnięciem konsumenta do słynnej firmy lub też sklepu informuje nas o bazowych zaletach i funkcjach danego towaru. Etykieta powinna informować nas o nazwie fabrykanta, miejscu produkcji, w przypadku produktów spożywczych o wartości odżywczej i terminie użyteczności do spożycia. Jeżeli natomiast chodzi o sprzęt elektroniczny, etykieta informować powinna oraz parametrach energetycznych i innych atutach produktu.
1. Zobacz więcej

2. Dowiedz się więcej

3. Kliknij dla szczegółów

4. Czytaj dalej
Jak ekonomia behawioralna wpływa na decyzje konsumenckie?

Categories: Biznes kliknij tutaj

Comments are closed.

Co tak naprawdę nal

Trudno w jednoznaczny sposób powiedzieć czy UE to bardzo duża ...

Co robić, jeżeli n

W Polsce czy zagranicą? W czasie planowania urlopów, pierwszy wybór, ...

Pancerne sejfy

W tym momencie niezmiernie istotną rolę w budownictwie gra dach, ...

Dlaczego warto używ

Naturalne suplementy i kosmetyki - czemu warto je stosować Ostatnie lata ...

Bloki

Mieszkania Kiedy tak właściwie jednostka potrzebująca zakupić mieszkanie, decyduje się na ...