Jak ekonomia behawioralna wpływa na decyzje konsumenckie?
Produkcja, opakowanie oraz oznaczenie to podstawa sprzedaży towaru na rynku. Etykietowanie bazuje na przyklejaniu na konkretne produkty oznaczeń informujących o marce, jakości i walorach tegoż artykułu. Wybitnie ważne jest wyrobienie sobie solidnej opinii na temat naszej klarownej marki, w owym czasie klienci rozpoznają jej etykietę oraz wybierają nasz towar. Wobec tego tak ważne jest posiadanie własnego określonego wizerunku i etykietowanie artykułów należących do jednego producenta. Etykietowanie oznacza stworzony przez nas artykuł i nadaje mu nowatorski oraz niepowtarzalny charakter, nie wolno go pomylić z niczym innym – w tym wspomoże ANCHOR. Etykietuje się wszelkie towary spożywcze, odzież, obuwie, samochody, sprzęt agd i tego typu artykuły. Etykieta poza przyciągnięciem konsumenta do słynnej firmy lub też sklepu informuje nas o bazowych zaletach i funkcjach danego towaru. Etykieta powinna informować nas o nazwie fabrykanta, miejscu produkcji, w przypadku produktów spożywczych o wartości odżywczej i terminie użyteczności do spożycia. Jeżeli natomiast chodzi o sprzęt elektroniczny, etykieta informować powinna oraz parametrach energetycznych i innych atutach produktu.
1. Zobacz więcej
2. Dowiedz się więcej
3. Kliknij dla szczegółów
4. Czytaj dalej
Jak ekonomia behawioralna wpływa na decyzje konsumenckie?